Counting stars

Hej på er!
Jag har legat hemma i feber och förkylning hela veckan och inte orkat göra något. Idag är första dagen utan feber och första dagen som jag går utanför dörren. Har varit på Maxi och handlat en massa mat inför helgen, jag och Erik åker iväg imorgon. Men kan inte riktigt berätta var, ni får veta på söndag.
I måndags var vi på fotbollsmatch. Hela min familj, jag och Sara. Jag, Ida och Sara laddade lite extra och stod i klacken och sjöng och skrek förfullt men tyvärr blev det ingen vinst för Malmö.
Sen sov Sara hos mig till i tisdags, vi vaknade upp tidigt på morgonen av att båda var superförkylda och hade fått feber, kul..
Nu hade jag tänkt bädda ner mig i soffan framför Idol och hela Sverige bakar. Ska bara njuta av kvällen och att det är fredag imorgon.
 
Jag & min fina i bilen mot Malmö i måndags. Ida sitter i baksätet och gömmer sig och jag försöker bli snygg på bild samtidigt som jag kör, inte lätt att göra fler saker samtidigt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sara Walter

I loooooooooooove yooooou

2013-09-20 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0