Burn

Nästan en månads break ifrån bloggen. Men jag har inte haft någon ork. 
Vad har jag hittat på? En massa. Har träffat en massa kompisar, börjat skolan, umgåts med min andra halva och hunnit med lite jobb. 
Denna helgen har jag haft för mig själv. Eller egentligen inte. Igår hann jag med både en runda på Emporia med Lunch på Jensens med Malin, sen var jag på hockey med pappa och på kvällen åt vi mat på Lucy's restaurang här i Lödde med familjen och en familj till.
Idag är en riktigt slappesöndag, och jag slipper ha söndagsångest då jag är ledig imorgon, yeey.
Tänkte kolla runt på datorn, gå ut och gå en runda och ikväll ska mamma slinga mitt hår, kände att det behövde ljusas upp lite. 
 
Avslutar inlägget med en bild från min och älsklings Mallorca resa, när vi gjorde en tripp in till Palma (40 grader och shopping passade inte ihop, därför ser jag inte allt för glad ut haha). Kanske ska lägga upp en ny kategori här i bloggen och slänga in lite bilder från Mallorca? Hur mycket ångest det än är att kolla tillbaka på nu i det tråkiga höstvädret ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0