Bildbomb: sommaren 2013, del 2

Jag och familjen hade en mysig heldag på Ven, cyklade runt, åt gott, solade och spelade minigolf. Att cykla tandemcykel med Ida är livsfarligt fick jag lära mig, hon kör på uttrycket "yolo" i backarna haha..
 
Fina syster
 
Jag, Erik, Lotta & Filip spenderade en helg i Göteborg och bodde på lyxhotell
 
Med guld vid entrén, kors i taket ;)
 
Pool på taket med utsikt över fina Göteborg hade vi också, inte helt fel.
 
Jag och Sara köpte kompisarmband, mitt gick sönder efter 7 minuter och Saras gick sönder när hon kom hem på kvällen, haha lyckat!
 
Mallorca, Port de Soller by night. Åh så fint, längtar tillbaka!!
 
Jag & Louise provsmakade på McDonalds nya bountyglass, jag är svag för choklad och kokos så denna kommer vi få köpa många fler gånger haha
 
Åh denna dregel-bilden får avsluta bildbomben. Åt middag på Mando med Lotta och Filip. Finns det något godare än deras plankstek??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0