Jag är lyckligt lottad

Bloggen har hamnat åt sidan just nu.
Jag har ett muntligt prov och en rapport att skriva till nästa vecka så det tar upp mitt sociala liv just nu.
Har hunnit med att göra en massa dessa veckorna då jag inte skrivit. Förra helgen så var jag och Erik hemma hos Lotta och Filip och åt god mat och hade myskväll. Sen i veckan har jag bott hemma hos Lotta för hon är nyopererad så jag har hjälpt henne, varit lite som en assistent och doktor på samma gång haha.
I helgen så har jag myst med min andra halva. Han är så underbar. I fredags ringde Erik och frågade om jag kunde gå ut och möta honom på uppfarten till mitt hus. Han sa till mig att jag var tvungen att blunda. Sen tog han fram 10 röda rosor. De största och längsta rosorna jag sett, de är så fina så det ser ut som de är gjorda av siden.
Han är verkligen det bästa som har hänt mig. Mitt livs kärlek ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0