We got the power

Jag vet.. Jag är dålig på att blogga! Men jag har haft mycket nu.
Och det har hänt en massa under dessa 2 veckorna! 
Sist jag skrev bodde jag hos Erik från onsdag-söndag. Vi passade huset och hade det super mysigt! Vi var på Jägersro på Gentlemannadagen och gick runt, varken jag eller Erik hade varit där sen vi var mindre. Sen har jag övernattat på sjukhuset så jag varit med i en astmastuide. 
Höjdpunkten av allt har varit att få träffa min fina Rebecca igen! Hon åkte till USA i augusti för att plugga där och vi hade inte sets sen dess, nu är hon hemma hela sommaren så jag ser förhoppnigsvis henne fler gånger haha.
Förra helgen var också riktigt kul! Det var 30 grader ute i lördags och jag & Erik hade planerat dagen med att sola och köpa glass i Bjärred. Men 11:30 får pappa 6 biljetter till genrepet till Eurovision song contest i Malmö arena som började 13:00, så vi duschade och gjorde oss iordning snabbt och åkte dit istället. Fy vad coolt det var! På kvällen firade vi farfars födelsedag.
I veckan har jag hunnit med jobb, både på förskolor och som barnvakt. Sen har jag, Erik och Simon invigt båten på havet, jätte mysigt! 
I fredags var jag på en lååång shopping med Malin och Nona. Och igår (lördag) var jag på Emporia igen med min älskling. Sen åkte vi hem till honom för Tilda skulle ha sin bal. 
Idag har jag jobbat hela dagen, Linus har varit med mig så det var extra kul.
Där har ni ett långt inlägg med en liten "sammanfattning" av vad jag hunnit med. Nu tänkte jag sova, ska slänga in lite bilder. Försöker göra det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0