That power

Åhh det är sommar ute idag! 
23 grader, blå himmel och sol går absolut inte att klaga på! 
Jag har börjat tänka på beach 13 och är på god väg i träningen, så även fast det var varmt ute idag så hindrar inte vädret mig från att gå ut och powerwalka i 40 minuter, trots att jag blev sjukt varm. Nu efteråt så känns det jätte skönt! Speciellt när jag har en fläkt på full speed bredvid mig haha.
Annars då? Pratade med Malin och Nona igår så planerna för ikväll är eventuellt att åka in till Malmö för att sätta oss på Lilla torg och ta ett glas vin. Vi får se vad som händer! 
Imorgon ska jag träffa Louise igen, vi tänkte inviga de nya caféet här i Lödde, ska bli jätte kul! 
Sen flyttar jag hem till Erik från imorgon (onsdag) till söndag, myspys. Vi har hela helgen bokad med en massa roligheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0