Scream & shout

Bloggen fungerar väl lite halvdant just nu. Jag har inte orkat..
Halva veckan har gått och idag är det onsdag.
I måndags efter skolan så gick jag med Nona och Malin till Rose Garden och åt lunch, vi rullade där ifrån när vi var färdiga och då gick vi i lite affärer i stan innan jag åkte med farmor hem.
I tisdags så var jag ledig från skolan så då åkte jag in med farmor och farfar och gick i stan och på Emporia. Sent på kvällen så körde jag mot Sturup för att hämta mamma och pappa som kom hem bruna och fina från Dubai. 
Idag har jag också varit ledig. Har haft en lugn dag hemma och varit ute på en lång power walk, får ju passa på när det var 13 grader och sol
Ikväll körde jag med Ida in till Helsingborg för att möta upp en tjej som sålde en pälsväst till mig. Sen har jag fixat det sista på Eriks present och letat upp en present till Tilda.
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig. Ska in till skolan imorgon och min fina Erik är så snäll som hämtar upp mig och kör mig in till Malmö.
Tänkte att jag kan lägga upp lite bilder från några veckor bakåt, har varit dålig på det..
 
Erik & jag hade en myskväll en söndag med film och varm oboy med mini-marshmallows 
 
I lördags när jag och Erik var på IKEA så köpte vi en ny blomma till mitt fönster. Var rätt kul att jämföra den gamla och den nya, inga gröna fingrar här inte haha..
 
Fick en fin liten gräsgubbe av farmor när vi var i stan igår. Tänker på min fina Sara varje gång jag ser den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0