Inget att förlora

Hej och välkomna till en blogg som numera skrivs av en tjej som blivit handikappad.. Jag kan på riktigt inte röra mig sedan mitt magplask igår när jag pratade med Erik i telefon. Min nacke är alldeles stel och jag är helt blåslagen. Usch..
Tur att jag bara har suttit hemma i pyjamas hela dagen. Ja idag är en sån dag, när jag inte ens orkar ta ner håret från min "sov-bulle". Har suttit och skrivit på min artikel som ska lämnas in till skolan nästa vecka. Vill bara bli färdig med den! Usch vad jobbigt detta är..
I pauserna mellan mitt skrivande sitter och och tittar på bilder från Mallorca och lääängtar tills Erik och jag sitter på flygplanet dit.
Längtar tills imorgon också. Då är det fredag och jag ska hämta Erik på Malmö C då han kommer hem från Wien. Ska baka en tårta till honom och sen ska vi fira.
Eriks familj åker till Österrike imorgon så jag flyttar hem till Erik hela nästa vecka, ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0