Glad midsommar!!

Hej på er! 
Jag har knappt varit hemma i veckan och därför inte hunnit skriva. 
I måndags efter att jag hade jobbat i kassan på maxi så tog jag bussen hem till min fina Sara för att träffa henne och sova där. Man får alltid lika mycket kärlek när man kommer dit. Det första hon gjorde var att krama mig och säga "vad brun du är". Självklart var det ironi, jag heter ju inte Albino i hennes kontaktlista för inget haha.. 
Sov hos Sara till tisdagen då vi ställde klockan tidigt för att hinna åka och shoppa. Men vi båda somnade om så det blev inget. Sen åkte jag hem för att jobba till stängning på Maxi. 
Igår var jag ledig så jag spenderade dagen med mina kära syskon. Vi var på Center Syd och på kvällen åkte jag och Ida in till Malmö. Det blev en runda på Entré, lite shopping och vi avslutade allt med en fika hos farmor & farfar, mysigt!
Nu har jag precis städat och ska snart åka och fixa lite på Center Syd med Ida. Trots att det bara är torsdag idag så känns det som fredag. Kan det vara för att man är ledig imorgon? Hur ska ni fira er midsommar? Själv ska jag vara hos Erik hela dagen och kvällen med några andra. Vad kan avsluta en midsommarnatt bättre än att bada jacuzzi? ;) 
Nej nu måste jag gå. Jobbar 15-19 idag sen sover jag hos min plutt ikväll. Blir nog inget mer inlägg denna helgen så får önska er en glad midsommar nu!
Förra året avslutade jag och Erik midsommar rätt mysigt också. Vi bäddade ner oss i min fatboy med täcken och kuddar och tittade på solnedgången ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0