Under the sun where we belong

Jag är dålig på att uppdatera bloggen. Det är inte så kul längre och jag jobbar mycket just nu så har ingen ork.. 
Skrev senast dagen innan midsommar. På dagen på midsommar så var jag, Erik, Alice och Simon ute med båten på havet. Vi åt lunch och körde runt på vågorna, jätte mysigt! Sen på kvällen firade vi midsommar hemma hos älskli.
I veckan som har gått så har jag mest jobbat. Har även ätit på restaurang med Eriks familj + mormor & morfar som firade 50 årig bröllopsdag. 
I helgen var mitt hjärta här. Vi lagade god mat och kollade på film tillsammans med Linus och Ida. Och mitt i allt fick vi ett ryck, vet inte varför men vi började att prata om kanel och helt plötsligt så var vi ute i trädgården med varsin tesked kanel som vi försökte äta upp. Haha har ni inte försökt detta så måste ni göra det, vi låg på gräsmattan och skrattade åt varandra så vi fick kramp i magen. 
Igår fanns där ingen söndagsångest heller, skönt. Hade en slappe-söndag hemma hos Erik med pizza, en hel del vänner-avsnitt och massage, myspys.
Idag börjar jag jobba 17-22:15. Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem, han har köpt de nya Sims-spelet till mig. Haha nörd som jag är...
Bild från midsommar. Jag & min andra halva ute på havet. Ord kan inte beskriva hur mycket jag känner för denna människan. Han är det bästa som har hänt mig, och jag älskar honom över hela mitt hjärta ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0