Mot Malmö

Så skönt det var att få sova hela natten inatt! Det enda jobbiga var att jag drömt hela natten att jag och Erik var på väg utomlands och när jag vaknade insåg jag att det bara var en dröm haha..
Efter en god frukost så körde jag med mamma och Linus till Center Syd för att köpa julklappar till mina kusiner, japp vi firar jul en gång till! Denna gången med släkten i Småland. Så det bästa av allt är att jag inte längre kan gå på skämtet pappa alltid sa när vi var små efter nyår "vad fick ni i julklapp i år?" och då rabblade upp allt och pappa sa "men ni har väl inte firat jul iår?" haha.. 
Sitter nyduschad, har varit och hämtat Ida på stallet och ätit middag med familjen och nu ska jag närsomhelst gå till bussen för att åka till Malmö och sova hos Lotta. Får se vad vi hittar på imorgon. Det känns som det var 100 år sedan jag åkte buss, man blir lat när man tagit körkort ;) 
Ha en bra kväll kära läsare för det ska jag ha!
 Bild från Småland vintern 2011, det var knähög snö som jag och Ida var ute och lekte i när vi väntade på våra kusiner. (Fick ju fixa ny kategori nu med "bilder på mig mfl 2013", alltid lika jobbigt när det är nytt år, tar ett tag innan man lär sig skriva 2013 och inte 12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0