Winner

Hej på er!
Klockan är mycket och jag ligger utslagen i sängen och ska snart sova men jag ville ändå slänga in ett inlägg.
Jag är nästan precis hemkommen. Har suttit barnvakt i Lomma till 2 barn hela kvällen, myspys.
Igår-idag har jag träffat Lotta. Körde till henne vid 4 tiden och sen körde vi till Burlöv Center för att kolla lite. Sen köpte vi med oss pizza/mc mat till oss och Filip som vi sen åt framför gladiatorerna. Resten av kvällen spelade vi tv-spel innan jag och Lotta avslutade kvällen med att fixa mina naglar med olika nagellack. Vi testade på newspaper nails, riktigt coolt!
Idag gick vi upp i tid för att hinna åka in till stan. Gick till Smart Buy som ska lägga ner och shoppade loss på inredning eftersom den var 30-50%.
Jag har börjat samla på mig en hel del nu, nu ska jag och Erik bara hitta den rätta bostaden för oss.
Nu går mina ögon i kors, och min hals gör bara ondare och ondare hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk... Längtar tills att få dricka varmt vatten med honung i mina fina koppar imorgon!
Imorgon är det söndag och då står städning på schemat, woho vad kul! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0