Love is all I got

Hej på er!
Jag har fullt upp på praktiken och är slutkörd när jag kommer hem, därför hamnar bloggen lite åt sidan.
Sist jag skrev var i torsdags, idag är det tisdag.
Min lärare kom till avdelningen på fredagen och jag höll i min aktivitet, sen pratade vi och allt gick jätte bra! På fredagkvällen körde jag in till Malmö C för att ääääntligen hämta upp min Erik som jag varit utan i 2 veckor. Så mysigt det var att få pussa och krama på honom. Vi sov hos Erik fredag-lördag och hos mig lördag-måndag. Hade mycket att ta igen!
Idag har jag varit på sjukhuset med pappa då vi är med i en ny astma studie, och sen åt vi subway till kvällsmat, namnam.
Nu hade jag tänkt sova, ögonen går i kors! Men kände ändå att jag ville slänga in ett inlägg till er, gullig som jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0