I will wait

Jag har inte haft ork/tid till att blogga..
I helgen så var jag med min andra halva. Sov hos Erik fredag-lördag och mig lördag-söndag.
Måndag och tisdag låg jag deckad i soffan och var tvungen att stanna hemma från praktiken. Tråkigt eftersom jag bara hinner gå idag (onsdag) och imorgon då det är min sista dag.. Sjukt att det redan gått 4 veckor, var tar tiden vägen?
Igår gick jag upp redan vid 5 för att köra mamma och pappa till sturup. Dom ska på golfsemester i Dubai och lite avundsjuk blev man då pappa la av sig vinterjackan i bilen och sa "den behövs nog inte" haha..
Så farmor och farfar är hos oss nu, mysigt.
Ikväll har jag varit barnvakt till Vera & Melker och sitter just nu med min laptop för att fixa det sista inför seminariumet på fredag då jag ska träffa min VFU-lärare i skolan. Planerna är att jag ska åka med syskonen, farmor & farfar till Väla imorgon så jag försöker röja undan allt jobb nu.
Nej nu ska jag hoppa i säng, vill vara pigg på min sista dag på praktiken imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0