Har fullt upp

Torsdag kväll, imorgon är det äntligen fredag! 
Jag har inte haft tid att blogga i veckan. Sist jag skrev var i söndags då jag körde och lämnade min mupp på tåget för att han skulle åka till Kastrup. 
I veckan har min praktik på en förskola i Hjärup börjat, där ska jag nu vara i 4 veckor. Det är fullt upp och jag är helt slut i huvudet när jag kommer hem och orkar knappt göra något, inte ens blogga.. 
Erik har varit så snäll och lånat ut sin fina nya bil som jag är barnvakt åt nu i 2 veckor så jag lätt kan ta mig ut till praktiken, går ju knappt att komma ut till Hjärup här ifrån.. 
Idag efter att jag hade slutat praktiken så åkte jag mot Lund för att hämta upp Malin på sin praktikplats, sen körde vi mot IKEA. Vi åt vår efterlängtade Ikeamat och satt och pratade länge. Sen gick vi ett varv där inne och jag fick med mig 2 stora tekoppar, riktigt stora som man kan sitta och värma sig med (som jag letat efter i år och dar) och tro det eller ej: ett datorfodral till min nya laptop. För 59:-, ja tack! 
Nu sitter jag nyduschad och ska hoppa ner i sängen. Imorgon efter praktiken åker jag till Malmö för att sova hos fina Lotta. Vi får se vad vi hittar på. Och på lördag ska jag vara barnvakt i Lomma hela kvällen, myshelg! 
Kärleks-oboy hos käraste Erik (haha?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0