Gamling

Torsdag idag, igen.. Det känns som veckan har 2 dagar, måndag och fredag + helg. Dagarna går otroligt fort på praktiken.
Jag vet inte om det är för att jag är trött efter praktiken eller om det är för att jag börjar bli en gamling men jag somnar tidigt varenda kväll.. Kvittar om jag ligger ner i soffan och tittar på film (då är det kört) eller om jag sitter upp för jag somnar vilket som. Stackars Erik har ringt och smsat hela veckan och fått svar efter någon timme för jag sovit haha. Men idag tog jag priset:
Ida färgade mina ögonfransar, och eftersom färgen ska sitta i 30 minuter så gick jag ner och satt i soffan och blundade. Tillslut väckte Ida mig att klockan hade ringt och jag suttit i över 30 minuter med färgen på mina fransar och sovit. Haha blir rädd för mig själv.
Så nu ska gamlingen gå och sova.
Imorgon är det fredag och efter praktiken ska jag hem till min plutt. Erik smsade innan och sa att han fixat Röjar Ralf som går på bio nu, haha den har jag velat se länge. Så kanske känner mig lite yngre efter imorgon när vi sett en barnfilm, om jag klarar av att vara vaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0