Underbar sommar

Hej på er!
Jag har inte haft tid att skriva sen vi kom hem från Göteborg förra helgen. Vilken toppen helg det blev!
Filip och Lotta kom till oss vid 10 på fredagen och då körde vi mot Göteborg. Vi började med shopping i stan direkt. Sen gick vi till hotellet och checkade in och sprang direkt upp på 14 våningen där vi hade pool på taket och utsikt över hela Göteborg. På kvällen åt vi världens godaste mat på El Corazon på avenyn och sen rullade vi hem till hotellet och avslutade kvällen med varsin drink ute i baren.
På lördagen gick vi i stan halva dagen och sen spenderade vi resten av dagen på Liseberg och åkte karuseller tills vi mådde illa. I söndags gick vi upp tidigt och åt frukost och sen gick vi upp och badade. På vägen hem stannade vi i Kungsbacka för Erik kom på att Freeport låg där, ett enormt outlet-center med alla märken man kan tänka sig. Så vi gick där i flera timmar innan vi körde hemmåt.
I veckan har jag jobbat en del. Sen har jag varit på Bakken med Lotta och hennes familj, jätte mysigt.
Idag är det söndag och jag spenderar helgen med min älskling. Är hemma just nu för jag har precis jobbat men ska åka till honom närsom. Imorgon ska vi till Lund och växla pengar, för om 6 dagar flyger vi till Mallorca, åhhh längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0