Underbar resa med en underbar älskling

Hej på er!
Jag har inte haft tid att skriva här. Mycket har hänt. Jag kom hem från Mallorca, Port de sóller, för 2 dagar sen.
Jag och min fina Erik hade världens bästa semester tillsammans och trots att vi varit tillsammans i över 6 år känns det som vi kom varandra ännu närmare efter denna resan!
Vi hade en perfekt vecka med över 35 grader varmt, massa sol och bad. Vi spenderade även 1 dag i Palma där vi shoppade och gick runt och mös på de små gatorna.
Jag sitter bara och kollar tillbaka på våra 257 bilder och vill åka iväg igen men min älskling!
 
Idag har jag haft en heldag i Malmö med min fina Sara. Vi har gått i butiker och haft det mysigt, som alltid. Imorgon ska jag upp innan tuppen och köra Erik till Sturup, sen ska jag träffa Lotta. Senare i veckan ska jag träffa Louise och njuta av att vara ledig denna veckan innan jag börjar skolan på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0