Sjukling

Sitter här alldeles hängig..
Jag har åkt på världens förkylning som verkligen inte vill ge med sig, och febern börjar komma smygandes också.. Ska snart lägga mig men jag ville vara snäll och skriva ett inlägg.
Har spenderat min helg med min Erik så mycket jag kunnat, för han åkte till Holland idag och ska vara där i 2 veckor. Jag hade "tur i oturen", skulle egentligen jobbat denna helgen men det blev framflyttat tills nästa helg så jag kunde få mysa med min plutt hur mycket jag ville innan han flög idag.
I fredags sov jag hos Erik och igår åkte vi hem till mig tillsammans med Eriks föräldrar som åt middag här med min familj. Var en jätte mysig kväll.
Som vanligt så går helgerna för fort när jag och Erik är med varandra och han ska åka iväg. Även om det är bra att sakna varandra så hade jag kunnat kidnappa honom för att ha Erik hos mig i Sverige... Längtar så tills vi får vårt eget! ♥
Nu tänkte jag bädda ner mig och hitta mitt nässpray som jag är beroende av. Är ledig imorgon så ska vila så mycket jag kan för att bli frisk, på tisdag är det skola och på eftermiddagen ska jag träffa Lotta. Det vill jag bli frisk till!
Jag lägger in bilder imorgon, hittar såklart inte min sladd just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0