Underbar helg

Vilken härlig känsla det är när det är söndag men man slipper söndagsångesten! Kan vara för att veckan som kommer, kommer bli så bra!
Kan berätta om gårdagen, riktigt bra dag blev det! 
Erik kom hit vid 3 tiden. Vi åkte först till Center Syd för att fixa ett IDfoto till Erik och sen körde vi hem till mig. Mamma och pappa höll på att möblera om ovanvåningen så Erik och jag bäddade ner oss i röran, i min säng och tittade på film och skrattade åt allt som hände runt om oss. Sen åt vi mat och gjorde oss iordning för att åka in till Malmö och Entré och möta upp Lotta och Filip. Vi gick upp till O'Learys bowling och spelade i 1 timme. Det var så sjukt kul så när timmen var över så spelade vi 1 timme till. Det O'Learys hade som vi inte varit med om innan var vinstchanser. När käglan längst fram på banan var röd så hade man vinstchans och slog man strike då så vann man biljetter in till spelhallen. Så Erik vann första 2 biljetterna och jag dom andra 2 biljetterna. Sen gick det utför, men gnistan fanns där hela tiden. Såfort vi fick en vinstchans så skrek jag och Lotta rätt ut, så vi tog mannen som stod och sa "vinstchans på bana 9" jobb haha. Erik och Lotta fick sig goda skratt iallafall, när det gick dåligt för mig och Filip så skyllde vi på allt möjligt. Jag hade ett dåligt knä och Filip var för tidigt född, och det var därför vi spelade så dåligt haha. 
När vi spelat i 2 timmar så hade vi inte vunnit fler biljetter men mannen som delade ut dom hade sett hur nära vi var och glädjen (och skriken från mig och Lotta) när vi fick vinstchanser så han gav oss 4 biljetter till den mekaniska tjuren. Så vi körde racing, red tjur och spelade air hockey mot varandra resten av kvällen och gick därifrån med 4 stora léenden. Vilken kväll! Erik och jag sov gott inatt kan jag säga för man var trött efter en helkväll med skoj. 
Nu ska jag plugga lite. Och efter skolan imorgon så hämtar min fina Sara upp mig med bilen och sen kör vi hem till mig också sover hon här, myspys! 

Erik på sin nya kompis, han klappade den lite snällt på rumpan och satt kvar längst av oss alla. Fjäskare haha.

Haha Lotta i riktig action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0