New day

Jag har inte orkat blogga i veckan.. fick världens förkylning som satte sig på ögat så jag har gått runt och sett ut som Quasimodo i ringaren i notre dame haha. Har pluggat, övingskört på körskolan och varit barnvakt till den lilla tjejen på 1,5 år i veckan. 
Nu är det lördag, wohooo! Sitter och fixar mig och väntar på att min kära pojkvän ska komma hit. Vi ska äta god mat, jell-o och spela Mario bros på Wii ikväll haha. Sen sover Erik här och imorgon så åker vi till Kivik med Eriks familj, mysigt. 
Där har ni min helg kortfattat. Har tappat blogginspirationen lite men den kommer tillbaka. Ni får hålla er uppdaterade på min instagram sålänge för där kommer det upp bilder lite då & då! 
Ha en trevlig helg, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0