I need this

Vad dålig jag har varit på att blogga? Trots att jag var ledig i fredags så har jag inte skrivit sedan i onsdags och idag är det söndag.. 
Men har haft fullproppat schema. I torsdags så var jag och övningskörde och sen hade jag en lektion i skolan på 45 minuter (lönt). När jag kom hem så övningskörde jag med mamma och mina syskon till Malmö för att göra några ärenden innan vi åkte och handlade och åt på Ikea. 
I fredags så flög mamma upp till pappa som var i Stockholm och där har dom varit hela helgen. Så jag, Linus och Ida har varit hemma själva. Plus min fina pojkvän som har sovit hos mig trots att han var tvungen att jobba helg i Ystad denna helgen. Men jag har tagit hand om honom och haft maten färdig när han kom hem och gått upp med honom klockan 7:30 och ätit frukost med honom haha. Så Erik och jag har både haft ett "eget" hus och 2 barn tillsammans, iallafall för en helg. Men mysigt var det! Och det fick en bara att längta efter framtiden! 
Nu ligger jag i sängen. Har åkt på en förkylning och har ont i bihålorna... Får vila upp mig nu. Ska in till Malmö imorgon för att övningsköra. Sen möter jag upp farmor på Triangeln så ska vi gå lite i stan och fika innan jag åker in till skolan och har en lektion. 
Så vi hörs väl imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0