Blondie

Hade fredags mys hemma själv igår. Städade huset och när jag var färdig så slingade mamma mitt hår i en slinghätta. Jag gjorde misstaget och gjorde folieslingor hos frisören i april, och med folieslingor så ser man utväxten mycket mer än vad man gör med slingor i hätta. Så nu är jag ljus igen, skönt! 
När håret var färdigt igår kväll så tittade jag på Spy Kids 2 som gick på TV, haha så länge sen! Var rätt kul att se den igen, kommer ihåg att man var helt manisk över nöjesfältet som är med i filmen, riktigt sjuka karuseller haha.
Nu sitter jag här framför datorn och diggar till Lorentz & Sakarias. Har min lilla Cola hos mig också, får mysa med honom tills Erik kommer. Men han är väl här vilken minut som helst. Ska bli roligt och se om han känner igen sin flickvän? Blond och med pannlugg haha.
Ikväll ska vi åka in till Malmö för att bowla med Lotta och Filip, ska bli riktigt kul! Sen sover Erik här. Så vi hörs väl imorgon! 
En gammal bild på oss 2. Sjukt vilken kärlek en sån liten sötsak kan visa till en trots han bara kan säga pip haha ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0