Sengångare

Jag har varit som en zombie i veckan. Därför har jag inte bloggat. 
Förra helgen blev det inget Kivik. Men jag och Erik åkte hem till honom och badade jacuzzi, åt god mat och hade filmkväll. 
I veckan har jag haft min första praktikvecka. Har jobbat i 8 timmar och i måndags och tisdags var jag bara hemma om i 15 minuter innan jag var barnvakt till min lilla 1,5 åring.
Så jag har varit otroligt trött.. 
Imorgon är det fredag! Jag ska ta bussen in till Malmö redan klockan 7 på morgonen för att åka till körskolan och göra halkan! Spännande. Än så länge är jag inte nervös och jag behöver väl inte vara det heller då alla jag pratat med säger att det är det roligaste dom gjort. Sen sover min fina pojkvän hos mig imorgon så vi får se när jag hinner blogga! 
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0