One last time

Usch vilken natt jag har haft. 
Har fått astma anfall 3 gånger och har legat i fosterställning för att jag inte kunde andas.. Känns som lungorna och revbenen ska sprängas snart.. Men strunt samma!
Jag är på topp ändå för att det är lördag och för att min fina Erik snart kommer hit och sover här idag! 
Har laddat upp lördagen med att kolla på High school musical 3 med Ida, haha ja jag är en nörd som fortfarande kollar på disney channel och på såna filmer. 
Nu har jag precis duschat, plattat håret och fixat mig + målat fransk manikyr på naglarna. Är fräschast i stan! 
Vi hörs väl imorgon! För ikväll har jag fullt upp med att ligga i min favorit famn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0