Hall of fame

Jag vet jag är dålig på att blogga just nu.. Men nu så lever jag typ i mina teoriböcker samtidigt som vi har ett stort grupparbete i skolan.. 
I veckan har jag också varit barnvakt till Vera och Melker, hade inte träffat dom på länge så det var jätte mysigt! 
Idag är det söndag igen men jag ser fram emot denna veckan faktiskt? 
Har varit med min älskling i helgen. Erik kom hit i fredags och sov här hos mig. På lördagen så åkte vi till Emporia, ett nyöppnat sjuukt stort köpcenter i Malmö. Är nordens största. Det hade öppnat på torsdagen så som ni kanske förstår så var det inte bara Erik och jag som hade tänkt inviga det, haha gud vad där var folk! Men det var mysigt ändå, vi gick runt där i några timmar och hittade en massa fint. Blev bortskämd av Erik med kläder så nu vet jag inte vilka kläder jag ska ha på mig i veckan haha. 
När vi var färdiga så var det dags för en sen lunch, men det var ingen idé att äta på Emporia så vi åkte iväg och åt på vägen hem istället. Sen åkte vi hem till Erik där vi har sovit inatt. 
Idag har vi bara tagit det lugnt, var ute och gick med Mio klockan 8 imorse för vi var själva hemma. Och jag undrar bara, vart har hösten tagit vägen? Vi fick knappt någon sommar och nu verkar vi inte få någon höst heller? För när jag och Erik var ute imorse så var det frost och iskallt, usch.. 
Nu sitter jag här, har varit på Emporia nästan precis igen. Bikbok var klumpiga och glömde på något sett att ta bort larmet på en tröja, så det gick jag hem med. Så fick åka och ta bort det. 
Nu ska jag plugga lite! Hörs sen!
Det var kaos i rondellen utanför parkeringshuset vid Emporia när jag och Erik skulle åka hemåt!
Emporia nu ikväll, myspys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0