Halkan

Har varit i Malmö hela dagen känns det som.. Sitter på bussen hem nu efter att ha haft en lång lektion där jag träffade alla studenter som haft VFU (praktik) i samma kommun som jag.
Imorse gjorde jag halkan. Fyyy vad kul det var! Förstår inte vad jag var nervös för? Allra första gången då vi skulle ut på halkbanan så sa min körlärare att vi var tvungna att köra i 50 och då gled man. Jag satt och skrek i bilen och hade 0 kontroll på bilen, haha. Sen blev vi upp och nervända i en bil och hängde som små klumpar i bältet. Ja om jag skulle kunna göra om det hade jag gjort det!
Nu sitter jag somsagt på bussen hem. Hoppas på att bussen kommer tidigare hem så jag hinner före Erik som snart är på väg hem till mig. Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0