Ge mig en kontroll så jag kan spola fram tiden!

Söndags ångest.... 
När man har en så mysig helg som jag har haft så vill man inte att den ska sluta. 
Erik har sovit hos mig här från igår tills idag. Har haft en riktig myspys helg med massa filmer och njutit av att bara få vara med varandra. Jag som får blåmärken lättare än smör smälter i solen (typ) har blåmärken då vi haft brottningsmatch, haha jag är nog för kaxig för att vara såhär liten och inte alls så stark som jag tror. 
Just nu längtar jag bara framåt! Jag brukar/är en person som tar varje dag som den kommer och njuter till fullo men jag och Erik pratar om framtiden så man kan ju inget annat än att längta? Tänk att få vakna upp i min favoritfamn varje morgon och få en godmorgon puss. 
Någon uppfinnare bland mina läsare? Ni får gärna uppfinna en kontroll som spolar fram tiden isåfall haha.. 
Nu hade jag tänkt sätta mig och plugga lite, kul såhär på en söndagskväll.. Vi har ett stort grupparbete i skolan som kommer snart så ska träffa gruppen klockan 9:00 imorgon, och vår lektion börjar inte förrän 15:00, hejdå sovmorgon typ.. 
Haha vet inte varför men det har blivit lite av en tradition att jag sitter och fular mig framför kameran när jag väntar på Erik. Istället för att göra andra nyttigare saker liksom.. Rastlös, tidsoptimist, ja man kan kalla mig mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0