Bilder från förra helgen

Har ju varken hunnit skriva eller lägga upp bilder i veckan. Kan väl berätta lite om min förra helg..
Spenderade hela helgen med Erik, hade en riktigt lugn myshelg. Han sov hos mig fredag-lördag och på lördagen så åkte vi in till Lund med Tommy (Eriks pappa) för att hämta Tommys bil. Sen åkte jag och Erik vidare till Nova Lund. Men vi gick igenom affärerna fort, ingen av oss var på shoppinghumör direkt. 
Sen sov jag hos Erik lördag-söndag. Hade det jätte mysigt som vanligt. Älskar att vara med Erik, han är inte bara världens bästa pojkvän, han är min bästa vän också. Och vi är lika sjuka när vi är tillsammans, sist så fick vi ett ryck så vi brottades i sängen och growlade (skrek/sjöng så som hårdrockare gör), folk hade nog blivit livrädda om dom såg oss haha.. 
Jag skulle handla mat på Ica i veckan, pappa var snabb och frågade om jag kunde hämta ut ett paket till honom och snäll dotter som jag är sa jag ja, trodde inte att paketet skulle vara riktigt såhär stort haha..
Bara jag som är ovän med mitt autokorrekt på mobilen? Att det skulle vara så svårt att skriva smsade, Erik undrade nog vad jag hade druckit haha..
En bild som Nona tog på mig på en tråkig föreläsning som vi redan hade hört en gång, då åkte iPaden fram och vi satt och spelade spel och kollade skor och kläder på internet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0