1000 tankar

Igår var jag som en vandrande zombie, typ.. Var så otroligt trött och mådde inte speciellt bra. Jag är sen i utvecklingen och håller på att få min första visdomstand nu haha, så det spränger i hela huvudet. 
Var i skolan från 8-15 igår. Satt med min grupp och gjorde ett grupparbete. När jag sen satt på bussen hem så ville jag bara sova. Hade en stor tung väska bredvid mig och när bussen stannade i Bjärred så såg jag i ögonvrån (satt och kollade ner i mobilen) hur någon ville sätta sig på sätet bredvid mig. "Du måste skoja, här finns flera lediga platser och hon väljer just den bredvid mig där en stor väska står" tänkte jag och flyttade motvilligt min väska och fortsatte att kolla i mobilen. Då börjar hon bredvid mig trycka in mig och jag tänkte bara vad det var för människa? Då tittar jag på henne och ser att det är min kära gamla kollega Emma som hade klippt axellångt hår så jag kände inte igen henne. Haha hon frågade vad jag höll på med. Brukar inte vara så otrevlig annars, får skylla på den jäkla visdomstanden haha..
Idag har jag varit ledig. Har beställt hem 2 klänningar från Nelly som kanske passar till nyårsklänning, mina tjejkompisar i skolan skrattade åt mig och tyckte att jag var tidigt ute men jag har hittat den perfekta, klänningarnas klänning, hoppas den är lika snygg på! 
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon för att ha föreläsning och arbeta med min grupp, men först: godnatt samtal med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0