Ystad saltsjöbad

Skrev aldrig mer i fredags. Erik kom till mig och sov här, vi hade myskväll med min familj och såg på Cockpit. 
I lördags så var det min 20års dag så jag vaknade av familjens och Eriks sköna stämmor och fick presenter och frukost på sängen. Planerna var att vi skulle gå och äta på Elysée på kvällen, trodde jag. Allihopa hade "lurat" mig, för när jag öppnade Eriks present så stod det att vi skulle till Ystad saltsjöbad och när han sa att jag skulle vara färdig till klockan 2 så kunde jag bara säga "idag?!", blev riktigt överraskad.
Så vi åkte ner till Ystad och checkade in på rummet som låg precis vid havet, skålade i champagne innan vi bytte om till badkläder och morgonrock och gick ner på Creek experience, det coolaste jag varit med om! Vi gick runt som i en tropisk djungel med vattenfall, och en massa blad. Där inne var vi i 2 timmar och badade bastu, smörjde in oss i lera, skrubbade, badade fotbad och en massa mer. 
På kvällen åt vi en underbart god 3 rätters middag. Och efter maten så utmanade jag Erik på biljard, sopade banan med honom haha. När vi spelat färdigt satte vid oss i baren och skålade med varsin drink, skålade grattis till mig och för att vi har varandra. Sen så sov vi otroligt gott i dom sköna sängarna! 
På morgonen åt vi goood hotellfrukost (bästa med att bo på hotell) och sen så fick jag en ansiktsbehandling och vi båda fick ryggmassage innan vi åkte vidare till Emporia för att handla present till lille Erik eftersom vi skulle på 2års kalas på kvällen.
Åhhh vilken underbar helg jag och min älskling har haft!! Man är så otroligt utvilad och ren och len efter skrubb och behandlingar. Och lycklig över att ha fått spendera denna mysiga helg tillsammans ♥
Världens finaste människa! Min andra halva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0