I feel so close to you right now

Sitter och försöker peppa mig med dunkande musik i högtalarna just nu. Min kropp är helt utslagen idag. Har haft astma anfall och tagit min medicin för mycket och då blir min kropp helt slutkörd, får hjärtklappningar och är svag. 
Men imorgon är det fredag!! 
Känner på mig att det kommer bli en bra helg, ska spendera den med min andra halva och på lördag är det premiär för julkalandern, hur mysigt? Och som grädde på moset så är det mysteriet på greveholm detta året, åhhh.
Igårkväll körde jag och hämtade upp Erik och sen körde vi till Lund. Körde flera varv på torget och hittade ingen parkering, tillslut hittade vi en men då kommer det en jäkla bonde (haha ja han såg ut som det) och snor den rätt framför näsan på oss. Var så förbannad för klockan sprang iväg och vi skulle hämta biljetterna. När jag fått svära och prata av mig min ilska så hittade vi tillslut en ny parkering och gick och hämtade biobiljetterna. 
Köpte dricka, godis och popcorn och gick in och såg den sista, allra sista filmen av Twilight.. Sorligt faktiskt. Men bra var den! 
Nu ska jag läsa färdigt en bok tills imorgon då jag ska träffa min grupp och jobba på vårt grupparbete. 
Ikväll är det VIP kväll på Center Syd, får se om jag orkar åka dit. Är ju trots allt 20% på allt och jag har tittat ut en del jag skulle vilja ha. Men sitter just nu i mjukisbyxor och en stor t-shirt och känner 0 motivation till att klä på mig haha.. 
 
My love for you is a journey, starting at forever and ending at never ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0