Sista kvällen..

Usch, snart ska vi gå upp på hotellrummet och packa. Har haft en riktigt bra sista dag här i Turkiet. Legat i solen hela morgonen och bara njutit i solstolen. Sen började kriget. Det började med att jag puttade i pappa i poolen, sen skulle han ge igen så han fick med sig några från animation-teamet som hjälpte till att putta i mig i poolen med kläder på. Så för att ge igen så sprang jag runt och kramade alla helt dyngsur, haha nu har jag fått ge igen från samba-dagen och kan åka hem nöjd. I eftermiddags åkte vi iväg och shoppade en sista gång. Sen åkte vi till hotellet och gjorde oss fina innan vi åt mat och tittade på underhållningen. Helt plötsligt blev jag en del av underhållningen. Men det får man väl räkna med, teamet här älskar att jävlas med mig, jag är den lilla blek-fisen som alla puttar i poolen och bråkar med. Hatkärlek kallas det va? Iallafall jag fick spela mamma i en teater där min son dog (skulle springa på scenen och skrika, gråta och slå han som dödade sonen. Mitt framför all publik). Bakom scenen fick teamet ge igen för där klädde dom på mig en ful tant klänning, sjal på huvudet och knallrött läppstift, sen bara skrattade dom åt mig innan jag gick ut på scenen och spelade teater.
Nu har jag precis kramat om hela teamet med tårar i ögonen, och tagit foto med dom. Dom tog foto från sina mobiler också, jag har ju gjort succé här på hotellet så dom vill ha minnen, bytt Facebook har vi också gjort.
Nu gör vi oss redo för att gå upp 7 imorgon (klockan 6 svensk tid). 14:15 landar vi i Sverige igen, hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0