Shoppaholic

Inatt har jag drömt en massa sjuka drömmar. Drömde bland annat att jag var gravlid med femlingar och att jag var jätte tjock. Så när jag vaknade klockan 8:30 imorse hade jag panik och gick ut och powerwalkade en lång runda haha..
Nu håller jag på att göra mig iordning, om 40 minuter ska jag möta upp Emma på Center Syd och gå där en runda, ska försöka hitta en present till bästa Lotta som fyller 20 år idag! Grattis ♥
Har en lista på saker som jag vill köpa till mig själv också, har hittat saker på nelly.com och på måndag kommer det ett paket från Converse till mig. Hur botar man ett shoppaholic-beteende? Både Emma på jobb har sagt det och igår när Frida och Caroline var här hemma och såg hyllan med bara mina halsband sa dom att jag var shoppaholic. Jag tycker inte att halsbanden är så mycket för världen, hade lätt kunnat ha 30 till för det är ju inte så många, men tydligen har jag sjukt många haha..
Tur jag någonstans i blodet har lite vett iallfall och har ett sparkonto där det finns en summa pengar som snart ska gå till lägenhet.
Nu ska jag klä på mig, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0