Njuter av livet

Onsdag idag och i hela denna veckan så har det varit sol, blå himmel och minst 25 grader i skuggan, underbart!! Det är nu som jobbet på en förskola blir extra bra, om man jämför med dom som sitter inne på ett kontor eller i skolan.
Därför har bloggen kommit åt sidan i några dagar. 
Igår efter att jag slutade  jobba så åkte jag med pappa, Linus och Ida in till Förenade bil i Malmö där vi tittade på Mini Cooper, fick en massa fakta om bilarna och pratade, tyvärr så tog vi fel på tiderna när dom stängde så vi hann inte provköra. Får göra det en annan dag! Efter att vi varit på Förenade bil så åkte vi till IKEA och åt mat.
När jag slutade jobba idag så åkte jag hem och hämtade ut ett jätte paket från Nelly på posten. Sen åkte jag hem och bytte till shorts (varmt i chinos) och tog bussen till Entré med Ida. Vi åt mat och shoppade, mycket trevligt. Sen tog vi bussen hem igen.
Nu sitter jag och drömmer mig bort om helgen. Vill bara få krama om min Erik, vi har ju knappt träffats nu, träffades i några dagar när jag kom hem från Turkiet och nu är Erik uppåt i Sverige. Men på fredag ses vi! Känslan är underbar, är som när vi träffades för första gången typ, haha man är nervös och bytar kläder 20 gånger innan man ses ;)
Nej hörrni nu ska jag städa upp lite på rummet, alla mina nya kläder ligger utspridda på golvet, över sängen och på min datorstol (sitter i skrivande stund på ett berg med kläder). Slarviga Natti.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0