Min nya talang

Skrev aldrig igår, anledning? Jag var förföljd av en holländare så jag sa till på skarpen och gick och la mig haha.
Igår var första dagen som det var molnigt här i Turkiet, så vi var med på Alis vattengympa och på pool-games och sen tog vi en taxi in till Manavgat där det var marknad. En stooor marknad med en massa massa fint. Vet inte om det var positivt eller negativt att vara blond, lång, smal och ljusblå ögon? Turkarna drog i en som aldrig för och alla sa något om mina ögon, men det positiva var att när jag handlade så slängde alla med presenter på köpet och en sa att allt på bordet var gratis bara för mig haha. Hittade en ny talang igår också, att pruta. Många börjar bråka med turkarna för att få de pris dom vill ha på varorna, men jag behövde bara säga ett pris, kolla på dom med valp-ögon och då kunde dom inte säga nej haha!
På kvällen igår gjorde teamet som håller i aktiviteterna en dans show, träffade Ali innan och frågade om han också skulle dansa "yes, especially for you" var svaret. Haha hur ska vi klara oss utan Alis vattengympa? Och hur ska han klara sig utan oss, vi är stammisar nu mera och vill ingen annan vara med på vattengympa så står vi där troget så han behöver aldrig vara rädd att vara utan några "elever".
Nej nu ska vi gå ner och äta frukost, solen skiner och det är blå himmel, vill inte missa en enda timme till att inte sola idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0