Jumpsuits

Något som jag har börjat älska är jumpsuits. Förra sommaren så köpte jag min första jumpsuit på Bikbok tillsammans med Rebecca, den är svart och har spets upp mot bröstet och sedan jag använde den i Turkiet en kväll tillsammans med ett par högklackade skor så har jag bara velat ha fler! 
Idag fick jag hem ytterligare 2 stycken, och jag älskar det! Så otroligt skönt att gå i, typ som en onepiece förutom att man kan gå ut i en jumpsuit och se snygg ut haha ;)
Vilken tur jag har som har kroppen att passa i en, en del personer ser bara roliga ut i en jumpsuit kan jag tycka haha.
Här är den första, älskar dom svarta shortsen som man knyter en rosett på + den vita blusen/linnet!


Här är den andra. När jag testade den så tyckte jag att den var ful-snygg och kunde inte riktigt bestämma mig. Men den passar perfekt till mitt långa blonda hår, en snygg sminkning, fina smycken och högklackade skor eller ett par sandaler. Åh ge oss sommar nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0