Direkt från Turkiet

Sitter och skriver direkt från lobyn på hotellet. Fick inte igång wifi igår men idag fungerar det som det ska. Kom fram lyckligt igår och tittade runt på området innan vi slängde oss vid poolen, igårkväll gick vi här i området i massa affärer och shoppade. Ni som tycker att personalen är jobbig i affärer i Sverige skulle aldrig klara av det här. Turkarna drar i en, ska trycka på en saker och tjatar tjatar tjatar. Haha men det är kul att driva med dom.
Idag åt vi frukostbuffén för första gången! Pannkakor med nutella, jag är i himmeln!! Sen har vi slängt oss vid poolen och jag har *trummvirvel*...fått färg!! Yeah! Jag som är blek får aldrig färg men redan första hel-dagen kom den och nu jäklar ska jag pressa i veckan!! Har duschat för ett tag sen och snart ska vi äta middag i solen innan vi ska ut och shoppa.
Om vi har det bra här nere? Jodå blå himmel, sol, 29 grader, pool-häng och billig shopping går väl inte att klaga på? Regnar det hemma i Sverige? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0