Två godingar

Som nästan alla tjejer så älskar jag skor och väskor. Det kan man aldrig få förmycket av. Och dom två senaste paren som jag köpt till mig har varit lite dyrare än när man bara "spontan-handlar" på din sko t.ex.
Först och främst har vi mina älskade reebok easytone skor, ni har säkert hört/sett mycket om dessa skorna, bland annat hur dom ska hjälpa till med att träna lår och rumpa. Först när jag fick på mig dom tyckte jag det var obehagligt att gå i dom. Det är som bollar undertill så man måste vänja sig innan det känns normalt att gå. Men oj vad dom gör underverk!! Jag går powerwalk varje dag och känner hur det suger extra i benen, har även börjat använda dom på jobbet nu så jag ska bli extraextra tränad ;)

SB9221W-100 Phoenix Mid
Sen har vi mina nyaste. Jag tycker att Converse är jätte snyggt! (Ska till Turkiet inom 2 månader och ska där handla hem en massa par eftersom det är billigare där), men jag kan helt ärligt säga att Converse är nog aldrig ett par skor jag skulle handlat här hemma för 699 :-, inte för att det är dyrt utan för att ALLA har Converse skor.
Hittade mina älskade Fred Perry när jag och Erik var på Nova förra veckan och har inte kunnat sluta tänka på dom, så i förrgår fick dom följa med mig hem.  Säger inte att dessa är ovanliga men man ser ju inte dom på exakt alla tjejers fötter nu när våren börjar komma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0