Svensk sommar??

Var på center syd innan och gjorde några ärenden. Slutade min runda med att gå in på maxi för att fixa ett Ica-kort (japp, jag ska bli stam-kund och kunna scanna haha!). Köpte mjölk + mat hem så det var en fullpackad cykel som jag cyklade på hem. Hann inte ta 4 tramptag (heter det så?) innan himmeln öppnade sig! Det började ösa ner och de megastora regndropparna förvandlades till hagel stora som stenar. Fy vad ont det gjorde! Fick cykla snabbt in till ett tak för att ta skydd, och höll på att cykla över ett farthinder haha klumpen..
När jag kom hem tillslut såg det ut som jag duschat med kläderna på och allt smink hade runnit. Gick ut i uterummet där mamma och syskonen satt och mamma frågade innan hon hann se mig "såg du haglet som kom?!" så jag ställde mig framför henne och sa "vilket hagel? Har varit strålande sol hela vägen hem??" haha det droppade från mig så blöt jag var. Men det är väl detta som kallas svensk sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0