Strejkar från att duscha

Haha hade ni sett mig för 10 minuter sen så hade ni fått ett gott skratt. Jag stod i duschen och råkade tappa min rakhyvel. När jag böjer mig ner ser jag något stort svart djur med röda ben ligga upp och ner och sprattla med benen. Börjar skrika när jag ser att det är en insekt och Ida kommer upp för trappan i full fart och frågar vad det är. Sen kom mamma upp och tar upp djuret och säger att det är en ollonborre. Då brast det för mig, jag har bara sett ollonborrar på långt avstånd men har hört hur äckliga dom är. Så jag stod och skakade och skrek i panik och började gråta och skratta samtidigt haha, kunde inte fatta att jag duschat med en ollonborre? Fyfan, mår fortfarande dåligt över det. Jag tycker det är mysigt att duscha med andra men det får gärna inte vara en insekt...
Haha det roliga var att min familj hade suttit och slått vad om det var en spindel eller nattfjäril jag sett när jag skrek, ja dom känner mig väl och vet att jag är livrädd för alla insekter. Jag vet att jag är mesig men vi alla har väl fobier? Skillnaden är bara att jag har väldigt många fobier haha..
Så hädanefter strejkar jag från att duscha fram tills sommaren är över och alla insekter har försvunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0