Midsommarhelg

Vilken underbar helg jag har haft! Skrev senast i onsdags och idag är det söndag så kan berätta lite om min helg.
I torsdags slutade jag tidigt så då åkte jag hem för att städa undan tills Erik kom på kvällen. Jag hade bråttom för jag skulle gå och träffa min älskade Rebecca som är hemma i Skåne denna helgen, vi har ju inte sets på 7 veckor så jag har saknat henne. Jag skulle bara bära undan lite glas sen hade jag städat färdigt, men såklart ska allting hända när jag har bråttom.. Jag tappar ett stort glas i golvet som går sönder, och eftersom att jag stod barfota gick jag och hämtade ett par vita tofflor så jag kunde dammsuga upp allt utan att få glas i fötterna, när jag var färdig tar jag av mig skorna och ser att den ena är inte vit längre, utan röd.. Hade skurit upp hälen på glaset, så jag gick till doktor Rebecca som fick plåstra om mig. Där var även Caroline och några till så vi gick ut i solen och spelade kubb. Sen gick jag hem och då kom Erik. Vi åkte iväg och köpte mat inför kvällen.
I fredags var det midsommar, först hade vi + Lotta planerat att ha ett gäng här hemma som lekte lekar, åt mat osv men när midsommar drog ihop sig så var det typ ingen som kunde. Så vi valde att flytta fram det till en annan helg. Istället var Erik och jag här hemma. Vi skulle först hitta på något på dagen men regnet öste ner så vi stannade här hemma istället. Men framåt kvällen så kom solen fram och vi kunde sitta ute och äta god mat som min kock till pojkvän lagade.
Igår, lördag, åkte vi hem till Erik där vi åt mat och sen tittade vi på Insidious, fyfan!! Riktigt äcklig film, satt och blundade igenom halva. Jag är världens mörkräddaste men ändå så ska jag tvunget se skräckfilmer?? haha.. Sov hos Erik från igår tills idag. Nu har precis min kära familj kommit hem från Blekinge igen. Ska ner och prata med dom, det har hänt mycket där uppe också. Bland annat så har pappa fått ett fiskedrag rätt i huvudet och fick åka in till sjukhuset, haha usch.. Ett inlägg med bilder från helgen kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0