Perfekt helg i Danmark!

Jag har inte hunnit skriva efter helgen i Danmark så tänkte göra det nu:
Vi hade det verkligen hur bra som helst! Allt var perfekt! Erik hämtade upp mig vid lite över 9 i lördags och då körde vi mot Danmark. På bron såg man hur soligt och fint det var i Danmark och vi möttes av 28 grader! Vi började vår shoppingrunda på det stora köpcentret Fields. Oj vad mycket fint vi hittade! Älskar när det är affärer som inte finns här hemma så man kan köpa saker som andra inte kan härma.. Sen åt vi lunch innan vi körde vidare till Fisketorvet som låg precis granne med vårt hotell. På Fisketorvet gick vi några varv och hittade lite till att shoppa, sen körde vi mot hotellet. Jag var nervös när jag skulle checka in på hotellet för Erik satt ute i bilen (parkeringen var full och jag skulle fråga vart vi kunde parkera), jag är sämst på danska! Men efter att han fick ta om sina meningar några gånger och sen tagit fram en karta och ritat vart vi kunde parkera så gick det bra haha!
När vi sen kom upp på rummet stod där en stor flaska champagne som vi öppnade, vi satte oss på vår balkong som vi hade ut över hela Danmark och ut över havet/kanalen, fy så vackert där var! Och vilket rum vi hade! Sängen var bäst, sov som en stock i den haha. Efter en god 2 rätters middag med gott vin, och efter att Erik hade fått tillbaka sina pengar (Han råkade ge servitrisen 4000 DKK i dricks! haha, han må ha pengar men man kanske ska göra något annat för dom), så gick vi upp på rummet och drack färdigt vårt champagne och hade det myspys.
På söndagen vaknade vi av att solen lyste in genom gardinen, och vi var precis på väg upp för att duscha och göra oss iordning för frukost när Erik säger "Natti, titta vad klockan är", 05:23 var den, haha så det var bara att somna om! Efter den super goda frukosten började vi packa ihop och körde mot Nova Lund, men efter några varv där så orkade vi inte mer, lusten av att shoppa hade gått ur en konstigt nog. Så vi körde hemmåt.
Har bara några bilder från helgen, och det är faktiskt Eriks förtjänst för när vi satt i restaurangen så sa han "Natti ska du inte ta lite bilder? Om du vill ha till din blogg?", haha så utan honom hade jag helt glömt bort att ta bilder!
Vårt rum var super fint! Men jag undrar hur dom tänkte när dom satte ett stort fönster in till toaletten? När man låg i sängen kunde man se den andra i spegeln som satt på toan haha, sa till Erik att det är tur att vi har varit tillsammans så länge och känner varanadra så väl, tänk om vi precis blivit tillsammans då hade man ju inte velat sitta på toa där??

Åhh förrätten, så goood!


Jag har verkligen världens bästa och vackraste pojkvän!! ♥


Jag får väl också vara med på ett hörn? Och av någon anledning så valde Eriks kamera att mitt ena öga skulle bli precis som Quasimodo, men vad gör det om 100 år? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0