Happy up here

Så skönt med en söndag som man inte känner söndags-ångest för! Om jag ska vara helt ärlig så håller jag knappt koll på dagarna nu när man är ledig, jag bara njuter.
Idag är jag lycklig för snart ska jag få träffa min fina pojkvän!
Var nere på Center Syd imorse när dom öppnade och fyndade lite, hittade en klocka, halsband, örhänge + en massa ringar på Ur & Penn. Sen handlade jag nya underkläder, haha kalla mig fåfäng men jag älskar underkläder lika mycket som jag älskar kläder. Älskar söta BHar och spetstrosor som hör till. Man kan ju inte bara vara snygg med sitt utséende, sina kläder och sin insida, man måste även vara snygg under kläderna också ;)
Nu har jag precis duschat, haft hårinpackning, rakat benen, filat fötterna och tagit bort gammalt nagellack och ska nu måla nytt. Lite egentid, så nu känner man sig fräsch igen.
Nu ska jag fortsätta måla nagellack, vi höres imorgon kanske? Idag bloggar jag nog inte mer eftersom jag vill spendera varenda sekund med Erik, känns som vi kommer sitta fastklistrade på varandra idag haha?
Min fina mini, den hade inte varit fel att ha idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0