Stop and stare

Sitter och njuter utav min gamla godingar lista på spotify, en utav mina absoluta favoriter är låten här längst ner. Stop and stare - OneRepublic. Som faktiskt även är min ringsignal på min mobil för er som är intresserade haha.
Var en lugn dag på jobbet idag, jag kom dit vid 11 och sen fixade jag och Emma, min arbetskompis det vi kunde fixa. Försökte bygga ihop ett skåp från IKEA, men när skåpsdörren skulle på som vägde 2 ton så slutade vi ganska snabbt och lät det jobbet vara kvar åt vaktmästaren, lyckades nästan att bryta min tå efter att ha krossat den under dörren haha..
Nu ikväll har jag fått babbla av mig med Rebecca, vi pratade skit i telefonen i 1 ½ timme. Vi träffades ju igår och då hade hon precis blivit frisk, och nu har stackaren blivit sjuk igen.
Nu sitter jag bara och försöker få tiden att gå så jag kan se mitt älskade Jersey Shore vid klockan 22. Sen ska jag bädda ner mig i sängen. Sover numera med världens mysigaste och mjukaste filt som jag fått av Erik, ett duntäcke + ett vanligt täcke, varmt och skönt! Jag är en kyckling nu på vintern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0