På sjukhuset

Hej på er!
Det har blivit dålig uppdatering nu sen jag var i Småland. Har en massa bilder där ifrån men har inte hunnit sitta vid datorn denna veckan. Den nya avdelningen öppnade i måndags så vi håller på att skola in 5 barn denna veckan, och nästa vecka kommer det 4 barn till som vi ska skola in. Så dessa veckorna har jag mycket att göra.
Just nu sitter jag på sjukhuset, det är sista gången som jag är på denna studien! Så skönt. Men det känns konstigt, minns första gången som jag var här så väl och då visste jag att jag skulle vara på studien 6 gånger under ett halvår, fy vad snabbt tiden har gått!
Sitter och väntar på att klockan ska bli 21:00 för då är det Mean Girls på tv. Så ska sitta och äta djungelvrål och dricka Vitamin Well och mysa.
Min fina pojkvän jobbade i Lund idag så han kom och hälsade på mig innan. Erik är så underbar, han visste att det var fisk på patienthotellet och jag tycker inte om fisk, så han hade handlat med sig en massa saker till mig. Sen så var han här ett tag och underhöll mig. Det gjorde verkligen min dag ♥ Det är så ensamt här.
Nu hade jag tänkt avrunda detta inlägget, har inte så mycket batteri på laptopen och jag ligger så skönt i min stora fotölj så jag orkar inte resa mig haha. Vi hörs imorgon när jag har kommit hem från sjukhuset och från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0