Ja jag lever..

Skuller bara meddela till er att ja jag lever. Jag jobbar bara ihjäl mig nu på jobbet under inskolningsveckorna så jag är helt slutkörd när jag kommer hem! Får trappa ner på tempot annars så går jag väl snart in i väggen.. Och som grädde på moset så har jag med mitt bra imunförsvar såklart blivit förkyld, igen... Borde nog inte jobba med barn? Haha.
Idag har det fredag, först var tanken att jag skulle till min kära pojkvän och sova hos honom men han ligger hemma och är sjuk den lilla stackaren, sen var den andra tanken att jag skulle hem till Rebecca där även Caroline var ikväll men jag fick tyvärr ställa in det också, känner att mina ögon går i kors, näsan rinner och jag är så trött!!! Så nu ska jag lägga mig, ja ensam, klockan 10, på en fredag. Sorligt men sant.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0