Good life

Hejsan svejsan i lingonskogen! 
Är på toppenhumör idag. Har precis pratat med min kära pojkvän om helgen som kommer. Får äntligen träffa honom på fredag igen! Vi har inte träffats på snart 2 veckor eftersom båda har varit sjuka men trots att det bara är 2 veckor så känns det som en evighet! Saknar honom.
Onsdag idag, eller onsdag kväll så det är snart torsdag och då ska jag klippa mig, jeeeij!
Idag har jag jobbat. Sen hämtade familjen mig och då körde vi för att göra några ärenden i Malmö. Avslutade det hela med middag och en rundtur inne på IKEA där vi fick köpt lite saker innan vi åkte hem.
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i sängen.
Bloggen har blivit lite lidande nu på senaste tiden eftersom jag är så trött efter jobbet. Men kan berätta att jag fortfarande är hes (kanske ska starta en blogg om hur min röst och mitt tillstånd till hur jag mår?). Satt och sjöng för full hals i bilen på vägen hem så rösten blev bara värre. Kommer bara ut pip ljud när jag pratar, haha jobbigt..
HEJDÅ

Min lilla skruttis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0