Det spökar?

Hej på er!
Vi kom fram till mormor och morfar runt 00:30, var så gott med varm oboy och ostmacka när vi kom fram!
Resan upp gick snabbt. När jag och mina syskon var små så blev vi alltid åksjuka när vi åkte hit så vi äter fortfarande åksjuketabletter. Och eftersom det är en röd triangel på dom så blir man väldigt trött. Efter 1 timme i bilen somnade jag och vaknade upp i 5 minuter när vi hade 5 mil kvar, sen somnade jag igen och vaknade när vi var framme. Skönt att sova bort ca 32
mil!
Nu hade jag tänkt sova för imorgon kommer mina kära kusiner Tim och Linnea hit, har saknat dom.
Trodde först att det spökade i rummet, rullgardinen började röra sig så jag blev livrädd! Men såg sen att det var Muffins, en av mormors katter som var sällskapssjuk och var här inne och hälsade på mig. Hihi sötnos.
Nej hörrni, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0