Valentines day

Hej på er!
Idag har jag jobbat hela dagen, det är så kul på jobbet just nu! Sen har jag cyklat ner en sväng på Center Syd för att handla alla hjärtans dag present till Erik och familjen, fick även med mig lite kläder hem också. Alla hjärtans dag är ju imorgon och nu ser man alla "bittra" singlar klaga över att dom är ensamma. Eller att det är affärernas påhitt för att tjäna pengar. Men vem har satt den regeln att man tvunget måste vara extra kärleksfull emot sin flickvän/pojkvän? Man kan väl lika gärna ge kärlek till familjen eller en kompis? Eller köp rosor till dig själv! Sluta klaga över dagen och sluta vara bittra, sprid extra mycket kärlek till personerna runt om er imorgon istället!
Själv ska jag spendera min kväll imorgon hemma hos min älskling. Ska försöka vara extra snäll haha. Sen sover jag där. Så vi hörs väl sen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du också tänker samma som mig!

Man kan ju unna sig själv en hemmakväll med ljus och film.



Hoppas du får en mysig dag Natti! :)

<3

2012-02-14 @ 16:38:47
URL: http://emandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0